Yapı kredi iletişim mail

Yapı kredi iletişim mail

admin 2022

Yapikredi müşteri temsilcisine nasil Baglanabilirim?

444 0 444 / 0850 222 0 444'ü Türkiye'nin her yerinden ve tüm operatörlerden alan kodu çevirmeden arayabilirsiniz.

Yapı Kredi Bankasını nereye şikayet edebilirim?

Yapı Kredi bireysel müşteri iletişim merkezi üzerinden şikâyet bildirmek. Dilediğiniz anda, Türkiye'nin her yerinden 444 0 444 ve 0 850 222 0 444 numaralı hatları arayarak yaşadığınız sorunları ve şikayetlerinizi müşteri iletişim merkezine ileterek çözüm arayabilirsiniz.

0212 339 53 53 Kime Ait?

“İlgi ve alakanız hızlı geri dönüş için teşekkürler.” Bankadan EFT yaptım, ardından sözde bankanın güvenlik birimi diyerek 444 olmayan farklı bir numara 0212 339 5353 numaralı arandım. EFT onay için seri numaramı verdim EFT gerçekleşti.

Yapı Kredi Kurumsal müşteri Hizmetlerine nasıl bağlanırım?

Türkiye'nin her yerinden 444 0 448 / 0850 222 0 448'i arayarak Kurumsal Hesaplarınız/Kartlarınız, İnternet Bankacılığınız ve Üye işyeri bilgileriniz hakkında 7 gün 24 saat konusunda uzman ekibimiz tarafından destek alabilirsiniz.

BDDK ya neler şikayet edilir?

Vatandaşlarımız BDDK'ya bankalarla olan şu uyuşmazlıklarla da şikayette bulunuyor; kredili mevduat hesabı işlemleri, TMSF'ye devrolan bankalara ilişkin şikayetler. BDDK'ya, bankanızdan alamadığınız bilgi, belge, sözleşme örnekleri hakkında da şikayette bulunabilir, mütalaa talep edebilirsiniz.

Yapı Kredi Bankası Genel Müdürlüğü nerede?

İstanbul, TürkiyeYapı Kredi / Genel merkezi

444 0 444 neden arar?

444 0 444 Yapı Kredi Bankası'na ait Bireysel Müşteri İletişim Merkezi'nin numarasıdır. Banka ile yapılabilecek birçok işlemde kullanılan bu hat 7 gün 24 saat müşterilere hizmet sunmaktadır. Yapı Kredi müşterilerin dilek, istek ve şikayetlerini bu telefon numarası üzerinden yürütmektedir.