Elektrik aboneliği başvurusu nasıl yapılır

Elektrik aboneliği başvurusu nasıl yapılır

admin 2022

e-Devlet üzerinden elektrik aboneliği başvurusu için öncelikle “Elektrik Görevli Tedarik Şirketlerinin Sunduğu e-Hizmetler” sayfasına gitmelisiniz. Bu sayfaya gittiğinizde sisteme giriş yapmanız istenecek. Giriş seçeneklerinden birini belirleyip e-Devlet sistemine girin. Aboneliğin gerçekleştirileceği ili seçin.May 27, 2021

Elektrik aboneliği e devletten yapılıyor mu?

eDevlet Kapısı ile 81 ilimizde bulunan 21 elektrik görevli tedarik şirketlerinin serbest olmayan tüketiciler ile son kaynak tedariki kapsamındaki tüketicilere sunduğu bilgilendirme hizmetlerinin yanı sıra abonelik ve fesih başvuru hizmetlerinden de faydalanabilirsiniz.

E Devlet’ten elektrik aboneliği başvurusu nasıl yapılır?

Elektrik abonelik başvurusu edevlet işlem adımları

  1. Arama kutucuğuna başvuru yapacağınız bölgedeki görevli tedarik şirketinin adını yazın.
  2. Çıkan sonuçlardan abonelik başvurusu seçeneğine tıklayın.
  3. Sorgulama yöntemini seçerek tesisat numarası, tekil no gibi talep edilen bilgiyi girin.
  4. Tarife seçimi.

Elektrik aboneliği almak için ne gerekiyor?

Elektrik aboneliği için gerekli belgeler

  1. Eviniz için.
  2. Nüfus cüzdanı
  3. Mülkiyet belirten bir belge (tapu, kira sözleşmesi, lojman tahsis belgesi vb.)
  4. Varsa kullanım yerinin abone ya da tesisat numarası (eski bir fatura)
  5. Kiracılar için, …
  6. Zorunlu deprem sigortası (DASK) poliçesi.
  7. Banka hesabınıza ait IBAN.

Nov 15, 2021

Elektrik ustune almak kac tl 2021?

Sıfır daire elektrik aboneliği ücreti 2021 yılı için damga, bağlama ve kesme bedelleri dahil ortalama 188 TL'dir.

Elektrik başvurusu nasıl yapılır?

Elektrik aboneliği açtırmak için bağlı bulunduğunuz bölgede görevli tedarik şirketinin müşteri hizmet merkezlerine doğrudan başvuru yapabileceğiniz gibi internet sitesi üzerinden veya e-devlet aracılığı ile de başvuru yapabilirsiniz.

Kiracı elektrik aboneliği nasıl yapılır?

Kiracı elektrik aboneliği için gerekli evraklar, mesken yani konutlar için aşağıdaki gibidir.

  1. Kira kontratı
  2. Tesisat veya sayaç numarası (tüketim noktasına ait eski bir fatura varsa fatura üzerinden öğrenilebilir)
  3. Başvuru sahibine ait T.C. kimlik numarası yer alan geçerli bir kimlik belgesi.
  4. DASK numarası veya poliçe.

Elektrik yardımı için nereye başvurulur?

Elektrik Tüketim Desteğinden faydalanmak için belirlenen şartları taşıyan vatandaşlar kimliği ve elektrik faturası ile PTT şubelerine gideren müracaatlarını yapacaklar.